دیدار مدیرکل زندان‌های کردستان با مدیرکل تعزیرات حکومتی استان

محمد خسروی ، مدیرکل زندانهای کردستان با حسین رحیمیان ، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان دیدار ، گفتگو و تبادل نظر کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان ، رحیمیان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان در ابتدای این دیدار ضمن تبریک انتصاب خسروی به عنوان مدیرکل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی کردستان ، در خصوص تاریخچه و فراز و نشیب سازمان تعزیرات حکومتی توضیحاتی ارائه داد.

وی در ادامه عنوان کرد : در حال حاضر از 70 زندانی تعزیرات حکومتی استان حدود 65 نفر در زندان باز هستند که این نشان از درایت اداره زندانها و تعامل مؤثر تعزیرات حکومتی و اداره زندانهاست.

خسروی مدیر کل زندانهای استان نیز ضمن قدردانی از اداره تعزیرات حکومتی ، گفت : اداره زندانها و تعزیرات حکومتی همیشه همکاری تنگاتنگ داشته اند و ما از این تعامل خوشحالیم.

خسروی عنوان کرد اینکه در استان کردستان زندانیان رأی باز بیشتر از زندانیان دیگر است نشانه 2 عامل است. اول اینکه مردم استان کردستان مردمانی نجیب و شریف هستند و وقوع جرم های سنگین در این استان به نسبت سایر استان ها خیلی کمتر است و دوم اینکه مدیران استانی بسیار تعامل نزدیک و همکاری مشترک دارند و این بسیار خوب است.

در ادامه خسروی توضیحاتی در خصوص اعطاء پابند الکترونیکی برای مددجویان واجد شرایط ، توضیحاتی از روند قضایی برای اخذ پابند تا نظارت و کنترل زندانیان توسط مرکز پایش نظارت الکترونیکی اداره کل زندانهای استان ارائه داد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha